Bedelingsprobleem melden
Bij Blits gaan we al jarenlang prat op onze kwaliteit. Van de verkoop, tot het ontwerp tot het finaal bij jou in de brievenbus zitten: we willen het zo perfect mogelijk. Maar soms loopt het eens minder gesmeerd ook en dan weten we dat graag om onze dienstverlening nog beter te maken!
Daarom is het voor ons van grote meerwaarde dat we op de hoogte zijn mocht je Blits Magazine niet hebben ontvangen in de brievenbus.
Wat we met je gegevens doen
Natuurlijk hechten we groot belang aan je privacy. Daarom worden je gegevens enkel gedeeld met de verantwoordelijke dienst van de firma die Blits Magazine tot bij u in de brievenbus moet brengen. We slaan je gegevens op gedurende 6 maanden, om eventuele recurrente problemen makkelijker te lokaliseren en erop te anticiperen.
Na 6 maanden worden je gegevens uit de beveiligde database verwijderd.
Tenzij we een extra vraag hebben bij je melding, ontvang je van ons geen enkele e-mail voor commerciële of niet commerciële doeleinden.